ROMWE XMAS PROMOTION!!


Hi everyone!! Romwe is one of my favourite online shop!
Here we can find a lot of things!
Now Romwe is going to have a FINAL SALE in 2012!
70% OFF!!
You can also recive a special gift on orders over 60$!




"ROMWE XMAS Promotion, UP TO 70% OFF plus free Christmas stocking with mysterious gifts inside

From December 19th to 25th. Over $60 (final payment)


Now I'm telling you a little help....
Romwe is given me the chance to win a pair of legging because I'm in his affiliate program but I can have the gift only if my post of that sale on facebook have a lot "like"...
So, here's the link!


Thank you my lovely follower!(:



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Ciao a tutti!! Romwe è uno dei miei negozi online preferiti!
Trovo sempre un sacco di cose fantastiche e uniche!
Romwe ha appena iniziato i SALDI FINALI del 2012!
sconti fini al 70%!!!
dal 19 al 25 dicembre spendendo 60$ riceverete anche un fantastico regalo!


Ora però vi chiedo un altro piccolo favore....
Romwe mi da la possibilità, essendo nel loro programma di affiliati, di ricevere un fantastico paio di leggings in regalo solo se il mio post, inerente a questi sconti, su facebook riceve un pò di "mi piace"...
Vi lascio il link...


Grazie miei cari follower!(:



Instagram

Share this:

CONVERSATION

0 commenti:

Posta un commento